KRITERET E PUNËSIMIT PËR “SPECIALIST I SEKTORIT TË PROTOKOLL ARKIVËS” ME KONTRATË ME AFAT TË CAKTUAR, NË ADMINISTRATËN E UNIVERSITETIT TË MJEKËSISË, TIRANË

KRITERET E PUNËSIMIT PËR “SPECIALIST I SEKTORIT TË PROTOKOLL ARKIVËS” ME KONTRATË ME AFAT TË CAKTUAR, NË ADMINISTRATËN E UNIVERSITETIT TË MJEKËSISË, TIRANË

Bazuar në ligjin nr. 80/2015, “Për arsimin e lartë dhe kërkimin shkencor në institucionet  e arsimit të lartë në Republikën e Shqipërisë”, Universiteti i Mjekësisë, Tiranë, shpall konkursin për pozicionin e punës, personel ndihmësakademik me karakter administrativ, “Specialist i Sektorit të Protokoll Arkivës”, me kontratë me afat të caktuar, në Administratën e Universitetit të Mjekësisë, Tiranë,

Kriteret:

 Kandidatët për “Specialist i Sektorit të Protokoll Arkivës” me kontratë me afat të caktuar, në Administratën e Universitetit të Mjekësisë, Tiranë duhet të plotësojnë këto kritere:

 

  1. Të ketë përfunduar studimet Bachelor/Master Profesional/Master Shkencor, preferohet arsimim juridik.
  2. Të jetë shtetas shqiptar;
  3. Të ketë zotësi të plotë për të vepruar;
  4. Të mos jetë i dënuar me vendim të formës së prerë për kryerjen e një krimi apo për kryerjen e një kundërvajtjeje penale me dashje;
  5. Të jetë në kushte shëndetësore që e lejojnë të kryejë detyrën përkatëse;
  6. Të zotërojë gjuhën shqipe, të shkruar dhe të folur.
  7. Të zotëroj një nga gjuhët e huaja perëndimore (Anglisht, Frengjisht, Spanjisht, Italisht, Gjermanisht).
  8. Të mos jetë marrë ndaj tij masa disiplinore e largimit nga puna;

Dokumentacioni i kërkuar

Kandidatët që aplikojnë, duhet të dorëzojnë pranë Sektorit të Protokoll Arkivës, në Rektoratin e Universitetit të Mjekësisë Tiranë, dokumentat si më poshtë:

 

  1. Kërkesë me shkrim për aplikim;
  2. Jetëshkrimin (CV) sipas formatit standard (europass);
  3. Fotokopje të pasaportës ose kartës së identitetit;
  4. Kopje e noterizuar e diplomës/diplomave dhe njëhsimin e tyre në MAS (për diplomat e marra jashtë vendit), bashkë me listën e notave të noterizuara (për secilin program përkatës studimi);
  5. Kopje e noterizuar e dëshmisë së njohjes së gjuhës së huaj;
  6. Vërtetim i gjendjes shëndetësore të marrë brenda tre muajve të fundit (raport mjekësor për aftësinë në punë);
  7. Vërtetim i gjendjes gjyqësore, vetë deklarim sipas formës së kërkuar nga ligji;
  8. Vërtetim nga punëdhënës të mëparshëm,që nuk ka masë disiplinore të largimit nga puna;
  9. Çdo dokument tjetër që vërteton trajnimet, kualifikimet, arsimin shtesë, apo të tjera të përmendura në jetëshkrim;
  10. Dëshmi penaliteti të marrë brenda tre muajve të fundit.

 

Kandidatët e interesuar, duhet të dorëzojnë dokumentacionin e kërkuar në Sektorin e Protokoll Arkivës, në Universitetin e Mjekësisë, Tiranë (Adresa: Rruga e Dibrës, Nr.371, 1005, Tiranë)

Afati i dorëzimit të dokumentacionit: 08.04.2019-19.04.2019 (10 ditë pune)

Fusha e njohurive, aftësive dhe cilësitë të cilat do të zhvillohet intervista:

  • Njohuri mbi ligjin nr. 80/2015 datë 22.07.2015, “Për arsimin e lartë dhe kërkimin shkencor në institucionet e arsimit të lartë në Republikën e Shqipërisë”.
  • Njohuri të akteve ligjore dhe nënligjore në fuqi për fushën e procedurave administrative.

Mënyra e vlerësimit:

Përzgjedhja e kandidatit fitues do të bëhet nëpërmjët konkurimit me dosje dhe me intervista të drejtëpërdrejta.

Në lidhje me dokumentacionin e dorëzuar kandidatët do të vlerësohen për përvojën, trajnimet apo kualifikimet e lidhura me fushën.

Në lidhje me intervistën e punës kandidatët do të vlerësohen për njohuritë mbi legjislacionin e sipërcituar, aftësitë, kompetencat, eksperiencën e tyre të mëparshme, motivimin, aspiratat si dhe pritshmëritë e tyre për karrierën.

Për çdo paqartësi mund të dërgohet email në adresën info@umed.edu.al