2 – NJOFTIM PËR VEND TË LIRË PUNE – 07.12.2015

2 – NJOFTIM PËR VEND TË LIRË PUNE – 07.12.2015

Untitled

NJOFTIM PËR VEND TË LIRË PUNE: PERSONEL ADMINISTRATIV NË REKTORATIN E UNIVERSITETIT TË MJEKËSISË, TIRANË

Universiteti i Mjekësisë, Tiranë shpall konkursin për 1 (një) vend pune për personel administrativ në Rektorat, si më poshtë:

Pozicionet e punës:

  1. “Specialist i Sektorit të Prokurimeve në Rektorat”                    (1 vend pune)

Kandidati për vendin e punës “Specialist i Sektorit të Prokurimeve në Rektorat”, duhet të plotësojë këto kritere :

  1. Të ketë përfunduar arsimin e lartë në një nga fushat e Ekonomisë
  2. Të ketë njohuri shumë të mira të gjuhës angleze
  3. Të ketë njohuri shumë të mira të paketës Microsoft Office
  4. Të ketë njohuri të legjislacionit të prokurimit publik dhe të kontratave
  5. Të mos jetë i dënuar me vendim të formës së prerë nga gjykata.

Kandidati konkurrent për vendin e punës “Specialist i Sektorit të Prokurimeve në Rektorat”, preferohet të plotësojë edhe këto kritere:

  1. Të ketë eksperiencë pune në fushën përkatëse.

Kandidatët duhet të dorëzojnë pranë Sektorit të Burimeve Njerëzore në Rektoratin të Universitetit të Mjekësisë, Tiranë këto dokumenta:

  1. Kërkesë me shkrim
  2. CV
  3. Kopje të diplomës dhe të listës së notave (të noteruara)
  4. Të paktën dy referenca nga punëdhënësit e fundit
  5. Dëshmi të njohjes të gjuhës së huaj (të noteruar)
  6. Dëshmi të njohjes dhe përdorimit të kompjuterit apo çdo çertifikate tjetër apo dëshmie kualifikimit që mund të ketë
  7. Dëshmi të njohjes të një nga programet e financës
  8. Kopje të librezës së punës dhe të kontributeve të sigurimeve shoqërore
  9. Raport mjekësor për aftësitë në punë
  10. Dëshmi penaliteti.

Dokumentat pranohen nga data 07.12.2015 – 18.12.2015.

Përzgjedhja e kandidatit fitues do të bëhet nëpërmjët konkurimit me dosje dhe me intervista të drejtëpërdrejta.

Për çdo paqartësi mund të dërgoni email në adresën erisa.luzi@umed.edu.al

 REKTORATI

Publikuar më 07.12.2015

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *