
Njoftim për pozicionin e punës vakant personel ndihmës akademik me karakter adminstrativ, me kohë të plotë, “Përgjegjës” në Sektorin e Burimeve Njerëzore dhe Protokoll Arkivës, në Rektoratin e Universitetit të Mjekësisë, Tiranë
Bazuar në ligjin nr. 80/2015 “Për arsimin e lartë dhe kërkimin shkencor në institucionet e arsimit të lartë në Republikën e Shqipërisë”, në Statutin dhe në Rregulloren e Universitetit të Mjekësisë, Tiranë, në Vendimin e Bordit Administrativ të UMT-së nr. 40 datë 04.07.2019 “Për miratimin e numrit të personelit të UMT-së, në të gjitha nivelet” i ndryshuar, si dhe Urdhrin e Rektorit nr. 41, datë 19.06.2025 “Për miratimin e kritereve për kandidatët për vendin e punës”Përgjegjës” në Sektorin e Burimeve Njerëzore dhe Protokoll Arkivës, pranë Drejtorisë së Shërbimeve Juridike dhe Burimeve Njerëzore, në Universitetin eMjekësisë, Tiranë”, shpall konkursin për një vend të lirë pune, me kohë të plotë “Përgjegjës” në Sektorin e Burimeve Njerëzore dhe Protokoll Arkivës, pranë Drejtorisë së Shërbimeve Juridike dhe Burimeve Njerëzore, në Rektoratin e Universitetit të Mjekësisë, Tiranë :
Kritere të përgjithshme:
Dokumentacioni i kërkuar
Kandidatët që aplikojnë, duhet të dorëzojnë pranë zyrës sëProtokoll Arkivës, në Rektoratin e Universitetit të Mjekësisë, Tiranë, dokumentet si më poshtë:
Mungesa e një prej dokumentacioneve të kërkuara më sipër, sjell s’kualifikim të kandidatit.
Dokumentacioni i dorëzuar nuk do të kthehet mbrapsht, pasibëhet pjesë e arkivës së Institucionit.
Kandidatët e interesuar, duhet të dorëzojnë dokumentacionin e kërkuar në zyrën e Protokoll Arkivës, në Universitetin e Mjekësisë, Tiranë (Adresa: Rruga e Dibrës, Nr.371, 1005, Tiranë).
Afati i dorëzimit të dokumentacionit është 10 ditë pune ngashpallja ne Buletinin e Agjencisë së Prokurimit Publik.
Përzgjedhja e kandidatit fitues do të bëhet nëpërmjët konkurimit me dosje dhe me intervista të drejtëpërdrejta.
Në lidhje me dokumentacionin e dorëzuar kandidatët do të vlerësohen për përvojën, trajnimet apo kualifikimet e lidhura me fushën.
Në lidhje me intervistën e punës kandidatët do të vlerësohen për njohuritë mbi legjislacionin e sipërcituar, aftësitë, kompetencat, eksperiencën e tyre të mëparshme, motivimin, aspiratat si dhe pritshmëritë e tyre për karrierën.
Për çdo paqartësi mund të dërgohet email në adresën info@umed.edu.al