Njoftim për pozicionin e punës vakant personel ndihmës akademik me karakter adminstrativ, me kohë të plotë, “Përgjegjës” në Sektorin e Burimeve Njerëzore dhe Protokoll Arkivës, në Rektoratin e Universitetit të Mjekësisë, Tiranë

Njoftim për pozicionin e punës vakant personel ndihmës akademik me karakter adminstrativ, me kohë të plotë, “Përgjegjës” në Sektorin e Burimeve Njerëzore dhe Protokoll Arkivës, në Rektoratin e Universitetit të Mjekësisë, Tiranë

Bazuar në ligjin nr. 80/2015 “Për arsimin e lartë dhe kërkimin shkencor në institucionet  e arsimit të lartë në Republikën e Shqipërisë”, në Statutin dhe në Rregulloren e Universitetit të Mjekësisë, Tiranë, në Vendimin e Bordit Administrativ të UMT-së nr. 40 datë 04.07.2019 “Për miratimin e numrit të personelit të UMT-së, në të gjitha nivelet” i ndryshuar, si dhe Urdhrin e Rektorit nr. 41, datë 19.06.2025 “Për miratimin e kritereve për kandidatët për vendin e punës”Përgjegjës” në Sektorin e Burimeve Njerëzore dhe Protokoll Arkivës, pranë Drejtorisë së Shërbimeve Juridike dhe Burimeve Njerëzore, në Universitetin eMjekësisë, Tiranë”, shpall konkursin për një vend të lirë pune, me kohë të plotë “Përgjegjës” në Sektorin e Burimeve Njerëzore dhe Protokoll Arkivës, pranë Drejtorisë së Shërbimeve Juridike dhe Burimeve Njerëzore, në Rektoratin e Universitetit të Mjekësisë, Tiranë :

I. Kriteret e përzgjedhjes kandidatëve si dhedokumentacioni përkatës për pozicionin e punësvakant personel ndihmës akademik me karakteradminstrativ, me kohë plotë, Përgjegjës Sektorin e Burimeve Njerëzore dhe Protokoll Arkivës, Rektoratin e Universitetit Mjekësisë, Tiranë, jenë si poshtë :

Kritere përgjithshme:

1. zotërojë diplomë nivelit “Master i Shkencaveoseekuivalente me (DIND) shkenca juridike oseekonomike;
2. ketë eksperiencë pune jo pak se 5 (pesë) vite, eksperienca e punës institucionet publike përbenavantazh;
3. ketë njohuri mira paketës Microsoft Office;
4. zotërojë me dëshmi një nga gjuhët e huaja perëndimore(Anglisht, Frëngjisht, Spanjisht, Italisht, Gjermanisht);
5. zotërojë gjuhën shqipe shkruar dhe folur;
6. jetë shtetas shqiptar me zotësi plotë për vepruar;
7. zotërojë aftësitë e nevojshme profesionale për vendin e punës, për cilin konkurron;
8. mos jetë i dënuar me vendim formës prerë gjykatës për kryerjen e një vepre penale;
9. jetë kushte shëndetësore e lejojnë kryejë detyrënpërkatëse

 Dokumentacioni i kërkuar

 Kandidatët aplikojnë, duhet dorëzojnë pranë zyrës Protokoll Arkivës, Rektoratin e Universitetit Mjekësisë, Tiranë, dokumentet si poshtë:

1. Kërkesë me shkrim për aplikim;
2. Jetëshkrim (CV) sipas formatit standard (europass);
3. Fotokopje pasaportës ose kartës identitetit;
4. Kopje e noterizuar e diplomës/diplomave dhe njehsimet e tyre MASR (për diplomat e marra jashtë vendit), bashkëme listën e notave noterizuar (për secilin program përkatës studimit);
5. Kopje e noterizuar e librezës punës ( gjitha faqet vërtetojnë eksperiencën punë);
6. Kopje e noterizuar e dëshmisë njohjes gjuhës huaj;
7. Kopje e noterizuar e dëshmisë njohjes kompjuterit;
8. Vërtetim i gjendjes shëndetësore marrë brenda tri muajve fundit (raport mjekësor për aftësinë punë);
9. Formular vetë deklarim sipas formës kërkuar nga ligji138/2015;
10. Çdo dokument tjetër vërteton trajnimet, kualifikimet, arsimin shtesë apo tjera përmendura jetëshkrim dhe kriteret;
11. Referenca nga punëdhënës mëparshëm, provojnëvlerësimet pozitive punë;
12. Vërtetim i gjendjes gjyqësore (Dëshmi penaliteti) marrëbrenda tri muajve fundit.

Mungesa e një prej dokumentacioneve kërkuara sipër, sjell s’kualifikim kandidatit.

Dokumentacioni i dorëzuar nuk do kthehet mbrapsht, pasihet pjesë e arkivës Institucionit.

Kandidatët e interesuar, duhet dorëzojnë dokumentacionin e kërkuar zyrën e Protokoll Arkivës, Universitetin e Mjekësisë, Tiranë (Adresa: Rruga e Dibrës, Nr.371, 1005, Tiranë).

Afati i dorëzimit dokumentacionit është 10 ditë pune ngashpallja ne Buletinin e Agjencisë Prokurimit Publik.

II. Fusha e njohurive, aftësive dhe cilësitë të cilat do të zhvillohet intervista:
Njohuri mbi ligjin nr. 80/2015, datë 22.07.2015 Përarsimin e lartë dhe kërkimin shkencor IAL RSH”;
Njohuri mbi aktet ligjore dhe nënligjore fuqi për fushën e procedurave administrative;
III. Mënyra e vlerësimit:

Përzgjedhja e kandidatit fitues do të bëhet nëpërmjët konkurimit me dosje dhe me intervista të drejtëpërdrejta.

Në lidhje me dokumentacionin e dorëzuar kandidatët do të vlerësohen për përvojën, trajnimet apo kualifikimet e lidhura me fushën.

Në lidhje me intervistën e punës kandidatët do të vlerësohen për njohuritë mbi legjislacionin e sipërcituar, aftësitë, kompetencat, eksperiencën e tyre të mëparshme, motivimin, aspiratat si dhe pritshmëritë e tyre për karrierën.

Për çdo paqartësi mund të dërgohet email në adresën info@umed.edu.al