NJOFTIM PËR NJË VEND TË LIRË PUNE “DREJTOR” NË DREJTORINË E KËRKIMIT, PROMOVIMIT AKADEMIK DHE KOMUNIKIMIT, NË REKTORATIN E UNIVERSITETIT TË MJEKËSISË, TIRANË
Bazuar në ligjin nr. 80/2015 “Për arsimin e lartë dhe kërkimin shkencor në institucionet e arsimit të lartë në Republikën e Shqipërisë”, në Statutin dhe në Rregulloren e Universitetit të Mjekësisë, Tiranë, në Vendimin e Bordit Administrativ të UMT-së nr. 40 datë 04.07.2019 “Për miratimin e numrit të personelit të UMT-së, në të gjitha nivelet” i ndryshuar, si dhe Urdhrin e Rektorit nr.84, datë 19.09.2024 “Për miratimin e kritereve për kandidatët për personel ndihmës akademik me karakter administrativ në Rektoratin e Universitetit të Mjekësisë, Tiranë”, shpall konkursin për një vend të lirë pune “Drejtor” në Drejtorinë e kërkimit, promovimit akademik dhe komunikimit, në Rektoratin e Universitetit të Mjekësisë, Tiranë:
Kriteret e përzgjedhjes së kandidatëve si dhe dokumentacioni përkatës për pozicionin e punës vakant personel ndihmës akademik me karakter administrativ, me kohë të plotë, “Drejtor”, në Drejtorinë e kërkimit, promovimit akademik dhe komunikimit, në Rektoratin e Universitetit të Mjekësisë, Tiranë, të jenë si më poshtë:
Kritere të përgjithshme:
- Të zotërojë diplomë të nivelit “Master i Shkencave” ose ekuivalente me të (DIND), të fituar në Universitetet e Republikës së Shqipërisë ose diplomë të fituar në Universitete të huaja të njohura nga Ministria e Arsimit dhe Sportit në RSH;
- Të ketë eksperiencë pune jo më pak se 5 (pesë) vite, eksperienca e punës në institucionet publike përben avantazh;
- Të zotërojë me dëshmi, njohuri të mira të paketës Microsoft Office;
- Të zotërojë me dëshmi një nga gjuhët e huaja perëndimore (Anglisht, Frëngjisht, Spanjisht, Italisht, Gjermanisht);
- Të zotërojë gjuhën shqipe të shkruar dhe të folur;
- Të jetë shtetas shqiptar me zotësi të plotë për të vepruar;
- Të zotërojë aftësitë e nevojshme profesionale për vendin e punës, për të cilin konkurron;
- Të ketë aftësi të mira në menaxhimit të punës në grup;
- Të mos jetë i dënuar me vendim të formës së prerë të gjykatës për kryerjen e një vepre penale;
- Ndaj tij/saj të mos jetë marrë ndonjë masë disiplinore, që nuk është shuar sipas ligjit;
- Të jetë në kushte shëndetësore që e lejojnë të kryejë detyrën përkatëse;
Kritere preferenciale:
Të ketë eksperiencë në fushën e projekteve dhe menaxhimin e tyre, eksperienca e punës si drejtues projektesh përbën avantazh.
Dokumentacioni i kërkuar:
Kandidatët që aplikojnë, duhet të dorëzojnë pranë Sektorit të Protokoll Arkivës, në Rektoratin e Universitetit të Mjekësisë, Tiranë, dokumentet si më poshtë:
- Kërkesë me shkrim për aplikim;
- Jetëshkrim (CV) sipas formatit standard (europass);
- Fotokopje të pasaportës ose kartës së identitetit;
- Kopje e noterizuar e diplomës/diplomave dhe njëhsimet e tyre në Ministrinë e Arsimit dhe Sportit (për diplomat e marra jashtë vendit), bashkë me listën e notave të noterizuar (për secilin program përkatës studimit);
- Kopje e noterizuar e librezës së punës (të gjitha faqet që vërtetojnë eksperiencën në punë);
- Kopje e noterizuar e dëshmisë së njohjes së gjuhës së huaj;
- Certifikate/ Dëshmi e noterizuar që vërtetojnë njohuri të mira të paketës Microsoft Office;
- Vërtetim i gjendjes shëndetësore të marrë brenda 3 (tri) muajve të fundit (raport mjekësor për aftësinë në punë);
- Formular vetë deklarimi sipas formës së kërkuar nga ligji 138/2015;
- Çdo dokument tjetër që vërteton trajnimet, kualifikimet, arsimin shtesë apo të tjera të përmendura në jetëshkrim dhe në kriteret;
- Referenca nga punëdhënës të mëparshëm, që provojnë vlerësimet pozitive në punë;
- Vërtetim i gjendjes gjyqësore (Dëshmi penaliteti) të marrë brenda 3 (tri) muajve të fundit.
- Vërtetim nga punëdhënësi i mëparshëm/aktual/fundit që nuk ka masë disiplinore në fuqi;
Mungesa e një prej dokumentacioneve të kërkuara më sipër, sjell s’kualifikim të kandidatit.
Dokumentacioni i dorëzuar nuk do të kthehet mbrapsht, pasi bëhet pjesë e arkivës së Institucionit.
Kandidatët e interesuar, duhet të dorëzojnë dokumentacionin e kërkuar në Sektorin e Protokoll Arkivës, në Universitetin e Mjekësisë, Tiranë (Adresa: Rruga e Dibrës, Nr.371, 1005, Tiranë).
Afati i dorëzimit të dokumentacionit është 10 ditë pune nga shpallja ne Buletinin e Agjencisë së Prokurimit Publik.
Fusha e njohurive, aftësive dhe cilësitë të cilat do të zhvillohet intervista:
- Njohuri mbi ligjin nr. 80/2015, datë 22.07.2015 “Për arsimin e lartë dhe kërkimin shkencor në IAL në RSH”;
- Njohuri mbi Kodin e Punës të Republikës së Shqipërisë;
- Njohuri mbi aktet ligjore dhe nënligjore të arsimit të lartë lidhur me programet e studimit; dhe pranimit në programet sipas cikleve të studimit;
- Njohuri mbi Kodin Administrativ;
- Njohuri mbi projektet kërkimore shkencore, vendase dhe të huaja.
Mënyra e vlerësimit:
Përzgjedhja e kandidatit fitues do të bëhet nëpërmjet konkurrimit me dosje dhe me intervista të drejtëpërdrejta.
Në lidhje me dokumentacionin e dorëzuar kandidatët do të vlerësohen për përvojën, trajnimet apo kualifikimet e lidhura me fushën.
Në lidhje me intervistën e punës kandidatët do të vlerësohen për njohuritë mbi legjislacionin e sipërcituar, aftësitë, kompetencat, eksperiencën e tyre të mëparshme, motivimin, aspiratat si dhe pritshmëritë e tyre për karrierën.
Për çdo paqartësi mund të dërgohet e-mail në adresën info@umed.edu.al