NJOFTIM PËR POZICIONIN E PUNËS ADMINISTRATOR NË UNIVERSITETIN E MJEKËSISË, TIRANË

NJOFTIM PËR POZICIONIN E PUNËS ADMINISTRATOR NË UNIVERSITETIN E MJEKËSISË, TIRANË

Bazuar në ligjin nr. 80/2015, “Për arsimin e lartë dhe kërkimin shkencor në institucionet e arsimit të lartë në Republikën e Shqipërisë”, Statutin e  Universitetit të Mjekësisë, Tiranë, në Vendimin Nr.4, datë 14.01.2021 të Bordit të Administrimit “Për shpalljen e konkursit për pozicionin e punës Administrator i Universitetit të Mjekësisë, Tiranë”, dhe miratimin e kritereve dhe dokumentacionit të punësimit”, si dhe në urdhrin e Administratorit nr. 9, datë 26.01.2021 shpall konkursin për pozicionin e punës “Administrator i Universitetit të Mjekësisë, Tiranë”, si më poshtë vijon:

Kandidatët për pozicionin e punës “Administrator i Universitetit të Mjekësisë, Tiranë” duhet të plotësojnë:

 

Kriteret:

  1. Të jetë shtetas shqiptar;
  2. Të ketë zotësi të plotë për të vepruar;
  3. Të zotërojë aftësitë e nevojshme profesionale per vendin e punës per të cilin konkurron;
  4. Të ketë arsim të lartë, së paku në nivelin “Master i Shkencave”, në fushën e drejtësisë ose të ekonomisë dhe përvojë pune së paku 7 (shtatë) vjet në këto fusha;
  5. Të mos jetë i dënuar me vendim të formës së prerë të gjykatës për kryerjen e një krimi apo për kryerjen e një kundërvajtje penale;
  6. Të mos jetë marrë ndaj tij masa disiplinore, që nuk është shuar sipas ligjit;
  7. Të ketë vlerësime pozitive të përvojave të mëparshme të punës;
  8. Të mos gjendet në kushtet e konfliktit të interesit;
  9. Të zotërojë me dëshmi një nga gjuhët e huaja perëndimore (Anglisht, Frëngjisht, Spanjisht, Italisht, Gjermanisht);

Dokumentacioni që duhet të shoqërojë kerkesën:

  1. Kërkesë me shkrim për aplikim;
  2. Jetëshkrimin (CV) sipas formatit standard (europass);
  3. Fotokopje të pasaportës ose kartës së identitetit ;
  4. Kopje e noterizuar e diplomës/diplomave dhe/ose njehsimin e tyre në MAS (për diplomat e marra jashtë vendit), bashkë me listë notash të noteruara (të dy cikleve të studimit);
  5. Kopje e noterizuar e librezës së punës (të gjitha faqet që vërtetojnë eksperiencën në punë);
  6. Vërtetim i gjendjes shëndetësore të marrë brenda tre muajve të fundit (raport mjekësor për aftësinë në punë);
  7. Formular vetëdeklarimi sipas formës së kërkuar nga ligji nr.138/2015;
  8. Vërtetim i gjendjes gjyqësore (dëshmi penaliteti) të marrë brenda tre muajve të fundit;
  9. Vërtetim nga punëdhënës të mëparshëm, që nuk ka masë disiplinore në fuqi;
  10. Dëshmi të njohjes së gjuhës së huaj të noterizuar;
  11. Referenca nga punëdhënës të mëparshëm, që provojnë vlerësimet pozitive në punë;
  12. Çdo dokument tjetër që vërteton trajnimet, kualifikimet, arsimin shtesë, apo të tjera të përmendura në jetëshkrim;

 Mungesa e një prej dokumentacioneve të kërkuara më sipër, sjell skualifikim të kandidatit.

Dokumentacioni i dorëzuar nuk do të kthehet mbrapsht, pasi bëhet pjesë e arkivës së Institucionit.

 

Dorëzimi i dokumentacionit dhe afati i dorëzimit:

Kandidatët e interesuar, duhet të dorëzojnë dokumentacionin e kërkuar të inventarizuar në Sekretarinë e Protokoll Arkivës, në Universitetin e Mjekësisë, Tiranë (Adresa: Rruga e Dibrës 371, 1005-Tiranë);

Afati i dorëzimit të dokumentacionit është 15 (pesëmbëdhjetë) ditë kalendarike që nga dita e shpalljes së konkurrimit nga APP.

Për çdo paqartësi mund të dërgohet e-mail në adresën: info@umed.edu.al

 Afati i dorëzimit të dokumentacionit: 01.02.2021- 15.02.2021 (15 ditë).