NJOFTIM PËR VENDE TË LIRA PUNE: “PËRGJEGJËS I SEKTORIT TË SHËRBIMEVE” NË ADMINISTRATËN E UNIVERSITETIT TË MJEKËSISË, TIRANË
Bazuar në ligjin nr.80/2015 “Për arsimin e lartë dhe kërkimin shkencor në institucionet e arsimit të lartë në Republikën e Shqipërisë”, Universiteti i Mjekësisë, Tiranë, shpall konkursin për pozicionin e punës personel administrativ në administratën e Universitetit të Mjekësisë, Tiranë “Përgjegjës i Sektorit të Shërbimeve”
Përshkrimi përgjithësues i punës:
- Evidenton dhe koordinon me strukturat përkatëse plotësimin e nevojave të punonjësve për shërbime/pajisje të ndryshme pune, sipas procedurave standarte të punës.
- Organizon dhe ndjek punën për planifikimin, hartimin, zbatimin dhe ndjekjen e investimeve në mbështetje dhe të sektorit të prokurimeve.
- Merr pjesë në të gjitha procedurat apo proceset, ku legjislacioni kërkon pjesëmarrjen e këtij pozicioni.
- Siguron furnizimin e vazhdueshëm të personelit me inventar, artikuj kancelerie, materiale konsumi dhe pajisje të tjera sipas kërkesave të tyre.
- Realizon planifikimin, pranimin dhe kontrollin e të gjitha mallrave të dorëzuara në magazinë.
- Planifikon, shpërndan dhe mbikëqyr burimet materiale bazuar në nevojat e çdo departamenti.
- Realizon të gjitha shërbimet rutinore logjistike apo mbështetëse për personelin e administratës së UMT-së.
A. Kriteret:
Kandidati për vendin e punës “Përgjegjës i Sektorit të Shërbimeve”, duhet të plotësojë këto kritere:
- Të zotërojë diplomë të nivelit “Master Shkencor” në degën e Inxhinierisë së Ndërtimit ose në Shkenca Juridike;
- Të ketë eksperiencë pune jo më pak se 3 (tre) vjet në fushën përkatëse;
- Të ketë njohuri të mira të programit Microsoft Office;
- Të jetë shtetas shqiptar;
- Të ketë zotësi të plotë për të vepruar;
- Të zotërojë gjuhën shqipe, të shkruar dhe të folur;
- Të jetë në kushte shëndetësore që e lejojnë të kryejë detyrën përkatëse;
- Të mos jetë i dënuar me vendim të formës së prerë për kryerjen e një krimi apo për kryerjen e një kundërvajtjeje penale me dashje;
- Të mos jetë marrë ndaj tij masa disiplinore, që nuk është shuar sipas ligjit;
- Të ketë vlerësime pozitive të përvojave të mëparshme të punës.
B. Dokumentacioni i kërkuar:
Kandidatët duhet të dorëzojnë pranë Sektorit të Protokollit dhe Arkivës në Rektoratin e Universitetit të Mjekësisë, Tiranë këto dokumente:
- Kërkesë me shkrim;
- Jetëshkrim sipas formatit standard (europass);
- Fotokopje të letërnjoftimit (ID).
- Kopje e noterizuar e diplomës/diplomave dhe njësimin e tyre në MASR (për diplomat e marra jashtë vendit), bashkë me listën e notave të noterizuara (për secilin program përkatës studimit)
- Fotokopje të librezës së punës (të gjitha faqet që vërtetojnë eksperiencën në punë të noteruar);
- Vërtetim të gjendjes shëndetësore marrë brenda tre muajve të fundit (Raport mjekësor për aftësitë në punë);
- Vërtetim i gjëndjes gjyqësore, vetë deklarim sipas formës së kërkuar nga ligji;
- Vërtetim nga institucioni ku ka punuar që nuk ka masë disiplinore në fuqi;
- Çdo dokumentacion tjetër që vërteton trajnimet, arsimin shtesë, vlerësimet pozitive apo të tjera në jetëshkrimin tuaj;
- Të paktën dy referenca nga punëdhënësit e fundit, që provojnë vlerësimet pozitive në punë;
- Dëshmi penaliteti të marrë brenda tre muajve të fundit.
C. Mënyra e vlerësimit:
Përzgjedhja e kandidatit fitues do të bëhet nëpërmjët konkurimit me dosje dhe me intervista të drejtëpërdrejta.
Kandidatët e interesuar, duhet të dorëzojnë dokumentacionin e kërkuar origjinal ose të njësuar me origjinalin në Sektorin e Protokoll-Arkivës në Universitetin e Mjekësisë, Tiranë (Adresa: Rruga e Dibrës, Nr. 371, 1005, Tiranë)
Afati i dorëzimit të dokumentacionit: 13.08.2018 – 27.08.2018 (10 ditë pune).
Për çdo paqartësi mund të dërgohet email në adresën info@umed.edu.al