NJOFTIM- PËR 2 (DY) VENDE PUNE NË UNIVERSITETIN E MJEKËSISË, TIRANË

NJOFTIM- PËR 2 (DY) VENDE PUNE NË UNIVERSITETIN E MJEKËSISË, TIRANË

Bazuar në ligjin nr. 80/2015, “Për arsimin e lartë dhe kërkimin shkencor në institucionet  e arsimit të lartë në Republikën e Shqipërisë”, Statutin e  Universitetit të Mjekësisë, Tiranë, si dhe në urdhrin e Rektorit nr.114, datë 29.10.2020 shpall konkursin për dy vende pune: 1 (një) në pozicionin e  punës Sekretare Mësimore” dhe 1 (një) në pozicionin e  punës “Specialist në mbështetje të çështjeve akademike” pranë Fakultetit të Shkencave Mjekësore Teknike, Universiteti i Mjekësisë, Tiranë.

 Kriteret e përzgjedhjes së kandidatëve si dhe dokumentacioni përkatës për pozicionin e punës vakant “Sekretare Mësimore” në Fakultetin e Shkencave Mjekësore Teknike, të jenë si më poshtë vijon:

  Kritere të përgjithshme:

  1. Të ketë përfunduar  minimali shtstudimet universitare të ciklit të parë (Bachelor);
  2. Të zotëroj gjuhën shqipe të shkruar dhe të folur;
  3. Të zotëroj me dëshmi një gjuhë të hua;
  4. Të ket njohuri të mira të përdorimit të kompjuterit dhe të programit Microsoft Office, të vërtetuara me dëshmitë përkatëse;
  5. Të jetë shtetas shqiptarë;
  6. Të ketë zotësi të plotë për të vepruar;
  7. Të jet në kushte shëndetësore që e lejojnë të kryej detyrën përkatëse;
  8. Të mos jetë i dënuar me vendim të formës së prerë nga gjykata;
  9. Të mos jetë marrë ndaj tyre masa disiplinore e largimit  nga puna nga Universiteti i Mjekësisë, Tiranë dhe institucione të tjera të edukimit;
  10. Të zotëroj aftësitë e nevojshme profesionale për vendin e punës për të cilin konkurron;

Kritere të preferenciale:

  1. Të ketë aftësi shumë të mira organizative dhe komunikuese të punës në grup.

Kandidatët konkurrentë duhet të paraqesin këtë dokumentacion:

  1. Kërkesë me shkrim për aplikim;
  2. Jetëshkrim (CV) sipas formatit standard (europass), i përditësuar;
  3. Kopje e noterizuar e diplomës/diplomave dhe njehsimet e tyre në MASR (për diplomat e marra jashtë vendit), bashkë me listën e notave të noterizuar (për secilin program përkatës studimit);
  4. Kopje e noterizuar e librezës së punës (të gjitha faqet që vërtetojnë eksperiencën në punës nëse ka qenë i punësuar);
  5. Referenca nga punëdhënës të mëparshëm, që provojnë vlerësimet pozitive në punë (nëse ka qenë i punësuar);
  6. Kopje e noterizuar e dëshmis së njohjes së gjuhës së huaj;
  7. Dokument/Certifikatë që vërtetojnë trajnimet, kualifikimet, arsimin shtesë apo të tjera të përmendura në jetëshkrim dhe në mbështetje të kritereve preferenciale;
  8. Certifikatë/Dëshmi që vërtetojnë njohurit të paketës Microsoft Office të noteruar;
  9. Fotokopje të pasaportës ose kartës së identitetit;
  10. Vërtetim i gjendjes shëndetësore të marrë brenda tri muajve të fundit (raport mjekësor për aftësinë në punë);
  11. Formular vetëdeklarimi sipas formës së kërkuar nga ligji nr.138/2015;
  12. Vërtetim i gjendjes gjyqësore (dëshmi penaliteti) të marrë brenda tri muajve të fundit;

Mungesa e një prej dokumentacioneve të kërkuara më sipër, sjell s’kualifikim të kandidatit.

Dokumentacioni i dorëzuar nuk do të kthehet mbrapsht, pasi bëhet pjesë e arkivës së Institucionit.

 Kriteret e përzgjedhjes së kandidatëve si dhe dokumentacioni përkatës për pozicionin e punës vakant “Specialist në mbështetje të çështjeve akademike” në Fakultetin e Shkencave Mjekësore Teknike, të jenë si më poshtë vijon:

 Kritere të përgjithshme:

  1. Të jetë shtetas shqiptarë me zotësi të plotë për të vepruar;
  2. Të mos jetë i dënuar me vendim të formës së prerë të gjykatës për kryerjen e një vepre penale
  3. Të zotëroj aftësitë e nevojshme profesionale për vendin e punës për të cilin konkurron;
  4. Të jet në kushte shëndetësore që e lejojnë të kryej detyrën përkatëse;
  5. Të zotëroj diplomë të paktën të nivelit Bachelor
  6. Të zotëroj gjuhën shqipe të shkruar dhe të folur;
  7. Të ketë vlerësime pozitive të përvojave të mëparshme të punës

Kritere të preferenciale:

  1. Të njohë dhe të ket eksperienc pune në menaxhim
  2. Të shfaqë aftësi organizative dhe bashkëpunimi në grup

Kandidatët konkurrentë duhet të paraqesin këtë dokumentacion:

  1. Kërkesë me shkrim për aplikim;
  2. Jetëshkrim (CV) sipas formatit standard (europass), i përditësuar;
  3. Kopje e noterizuar e diplomës/diplomave dhe njehsimet e tyre në MASR (për diplomat e marra jashtë vendit), bashkë me listën e notave të noterizuar (për secilin program përkatës studimit);
  4. Kopje e noterizuar e librezës së punës (të gjitha faqet që vërtetojnë eksperiencën në punë nëse ka qenë i punësuar);
  5. Referenca nga punëdhënës të mëparshëm, që provojnë vlerësimet pozitive në punë (nëse ka qenë i punësuar);
  6. Dokument/Certifikatë që vërtetojnë trajnimet, kualifikimet, arsimin shtesë apo të tjera të përmendura në jetëshkrim dhe në mbështetje të kritereve preferenciale;
  7. Certifikatë/Dëshmi që vërtetojnë njohurit të paketës Microsoft Office;
  8. Fotokopje të pasaportës ose kartës së identitetit;
  9. Vërtetim i gjendjes shëndetësore të marrë brenda tri muajve të fundit (raport mjekësor për aftësinë në punë);
  10. Formular vetëdeklarimi sipas formës së kërkuar nga ligji nr.138/2015;
  11. Vërtetim i gjendjes gjyqësore (dëshmi penaliteti) të marrë brenda tri muajve të fundit;

 Mungesa e një prej dokumentacioneve të kërkuara më sipër, sjell s’kualifikim të kandidatit.

Dokumentacioni i dorëzuar nuk do të kthehet mbrapsht, pasi bëhet pjesë e arkivës së Institucionit.

 Kandidatët e interesuar, duhet të dorëzojnë dokumentacionin e kërkuar në Protokollin e  Fakultetit të Shkencave Mjekësore Teknike, në Universitetin e Mjekësisë, Tiranë

Afati i dorëzimit të dokumentacionit09.11.2020-20.11.2020 (10 ditë pune)

 Fusha e njohurive, aftësive dhe cilësitë të cilat do të zhvillohet intervista:

–  Njohuri mbi ligjin nr. 80/2015, datë 22.07.2015 “Për arsimin e lartë dhe kërkimin shkencor në IAL në RSH”;

 Mënyra e vlerësimit:

Përzgjedhja e kandidatit fitues do të bëhet nëpërmjet konkurrimit me dosje dhe me intervista të drejtpërdrejta.

Në lidhje me dokumentacionin e dorëzuar kandidatët do të vlerësohen për përvojën, trajnimet apo kualifikimet e lidhura me fushën.

Në lidhje me intervistën e punës kandidatët do të vlerësohen për njohuritë mbi legjislacionin e sipërcituar, aftësitë, kompetencat, eksperiencën e tyre të mëparshme, motivimin, aspiratat si dhe pritshmëritë e tyre për karrierën.

Për çdo paqartësi mund të dërgohet email në adresën info@umed.edu.al